یزدفردا: بلاتکلیفی در ساخت و ساز بخشی از زمین‌های ابتدای جاده نورآباد -بافق موجب گلایه مندی برخی از شهروندان بافقی شده است.

به گزارش یزدفردا: شهروندان می‌گویند: بیش از بیست سال است با اینکه بخش‌هایی از این اراضی را با سند خریده اند، اما بعد از مدتی شاکی آمده و ساخت وساز آنان را متوقف کرده است. 

آنان گفتند: برای ساخت و ساز زمین هایشان که سند هم داشته اقدام کرده، اما به مشکل برخورده اند و بار‌ها هم با مراجعه به دادگاه کارشان بی نتیجه است.

برخی شهروندان هم می‌گویند: سال‌ها پیش با پول کمتری می‌توانستیم ساخت و ساز کنیم ولی جلوگیری کرده اند و حالا با این تورم و افزایش قیمت‌ها اقدام اساسی نمی‌توانیم انجام دهیم و این خسارت وارده در چندسال را چه کسی باید جبران کند؟

شهروندی هم گفت:در خانه اجاره‌ای زندگی می‌کنم و باید آن را به زودی تحویل مالک دهم از این طرف هم نه آب به ما داده اند نه برق و ساخت و ساز را تعطیل کرده ایم و این موضوع برایمان دردسر شده است.

برای بررسی پرونده و پیگیری این موضوع به اداره ثبت اسناد و املاک بافق و دادگستری شهرستان رفتیم.

رئیس دادگستری بافق گفت: اراضی نورآباد مشکل ثبتی داشته است و از سال ۱۳۹۴ مورد اختلاف است، با توجه به رای سابق دادگاه بافق و ابهام این موضوع استعلام‌هایی صورت گرفته است که پرونده ثبتی از طرف اداره کل ثبت و اسناد یزد به شورای عالی ثبت کشور ارسال شده است.

ایزدی افزود: اعتراض طرفین در حال رسیدگی است و شورای ثبت اسناد کشور باید نیتجه را اعلام کند که با پیگیری ذینفعان کار در حال انجام است.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا